Click here to budakstudio »

Saturday, November 8, 2008

Hari ini dan semalam... juga esok

Semalam, bukan hari ini. Hari ini pula bukan hari esok. Persamaan bagi ketiga-tiga hari itu ialah aku dalam keadaan keresahan. Bukan resah kerana duit tidak cukup. Juga bukan kerana motor dalam keadaan yang kurang memberansangkan. Tetapi yang meresahkan aku ialah kerana dalam dua tiga hari lagi aku akan membentangkan projek akhir. Aku masih mencari-cari susunan ayat untuk aku persembahkan dihadapan guru-guru dan rakan taulan. Dahlah hasil kerja aku kurang menarik dan tidak berada di tahap yang memuaskan, konsep yang aku pilih juga masih mengelirukan aku. Untuk tidak lebih mengelirukan aku, aku terpaksa berhenti menulis sekarang bagi memberi ruang kepada diri sendiri untuk rileks n' enjoy. Harap maaf kerana menggunakan bahasa campur.

0 comments: